Reklamacija se može ostvariti u sledećim slučajevima:
- Ukoliko se prilikom prvog susreta sa kupljenom robom ustanovi da je poručen proizvod neispravan ili oštećen, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će popraviti proizvod , zameniti ga novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
- Reklamacija u garantnom roku:
Davalac garancije u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda. Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zameniti proizvod novim ili vratiti novac. U slučaju slanja proizvoda u neovlašćeni servis proizvod gubi garanciju. - Otkazivanje porudzbine:
Rok za vraćanje novca i verodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja robe je 21 dan on prijema robe na servis. Nakon toga, ovlašćeni servis za taj proizvod donosi odluku da li će se kupcu dati nov proizvod ili će se izvršiti povraćaj novca.